Splošni pogoji spletne trgovine SVEČE ŠEŠKO
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Sveče Šeško d.o.o. (v nadaljevanju Sveče Šeško) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
S spletno trgovino upravlja:
SVEČE ŠEŠKO d.o.o., Tkalska ulica 17, Celje, 3000 Celje, Davčna številka SI:35279524, Matična št.: 6937870000, tel: 08 2057568, www.svecesesko.si, trgovina@labrex.si, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
1. Registracija in postopek nakupa
Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da naročilo lahko izvede brez registracije, pri čemer pa je potrebno upoštevati, da se cene za neregistrirane uporabnike razlikujejo od cen za registrirane uporabnike.
Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli naročilo o nakupu. Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je v spletni trgovini Sveče Šeško je sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
2. Cene
Vse cene so navedene v EUR (evrih) in ne vključujejo 5 % ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od izdelka ali storitve.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
3. Način plačila, potrditev plačila in račun
Način plačila naročila publikacije oz. prijave na dogodek je izključno plačilo po predračunu. Rok za plačilo naročenih publikacij je 8 dni po prejemu predračuna. Rok za plačilo kotizacije za prijavljene udeležence (prijava na dogodek) je pred izvedbo izobraževanja.
Originalni račun bo v fizični obliki:
- Priložen k potrdilu ob vročitvi naročene publikacije. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročeno publikacijo ob prevzemu blaga.
- Poslan na naslov naročnika po izvedenem dogodku.
Pri poslovanju z javnim sektorjem se izda e-račun, zato se račun v fizični obliki ne pošilja naročniku.
Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
4. Dostava in stroški dostave
Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana in oddana na pošto v roku 48 ur.
Opozorilo: Rok dostave publikacij začne teči po prejetju plačila.
NAČIN DOSTAVE
Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.
Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje “Opomba” pri podatkih dostave.
5. Dostopnost informacij
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- informacije o cenah izdelkov;
- način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
- informacije o možnih načinih plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
6. Reklamacije
Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.
Trgovec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če ni priloženega računa,
- če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
- če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.
7. Varnost
Spletna trgovina Sveče Šeško uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
8. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.
9. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov ob dostavi na dom, ki so na zalogi, je do 3 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Rok dobave izdelkov za osebni prevzem v izbrani enoti po Sloveniji je od 2-10 dni od potrditve naročila. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:
- PO POŠTNEM POVZETJU: V tem primeru uporabnik (kupec) plača poštne stroške in stroške provizije za vplačilo odkupnine. V primeru plačila paketa odkupnine s plačilno kartico plača Kupec Pošti Slovenije provizijo za plačilo s plačilnimi karticami po ceniku Pošte Slovenije. Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije, ki nudi navadno in zanesljivo dostavo. Pismonoša bo paket uporabniku dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da uporabnika na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom uporabnik prevzame na Pošti, ki je navedena na obvestilu. Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški.
10. Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja Sveče Šeško d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last podjetja ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja trgovca.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
11. Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Sveče Šeško in je časovno omejena.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:
- Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
- V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
- Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
- Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
12. Pritožbe in spori
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte trgovina@labrex.si ali na poštni naslov SVEČE ŠEŠKO d.o.o., Tkalska ulica 17, Celje, 3000 Celje ali osebno na naslovu ponudnika. Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
13. Upravljavec spletne trgovine
Podatki o upravljavcu:
SVEČE ŠEŠKO d.o.o.
Tkalska ulica 17, Celje, 3000 Celje
Davčna številka SI:35279524
Matična št.: 6937870000
tel: 08 2057568
www.svecesesko.si
trgovina@labrex.si
Celje, 26.1.2022